Header Ads

Kemal Kılıçdaroğlu: "Sadece 4 Bakan Değil Adına Başbakan Denilen Başçalan da Hesap Verecek"



CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Kazım Karabekir Spor Salonu'nda gerçekleştirilen aday tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, temiz ve onurlu bir Türkiye'yi yeniden inşa edeceklerini, çocuklara güzel bir ülke bırakacaklarını söyledi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Karaman Kazım Karabekir Kapalı Spor Salonu'nda partisinin aday tanıtım toplantısında konuştu. Konuşması sırasında Karaman Belediye Başkan adayı Merih Ünver'i sahneye davet eden Kılıçdaroğlu'na kutu içinde Karaman elması hediye edildi.



Son günlerde yaşanan olayları herkesin hüzünle, kaygı duyarak izlediğini ifade eden Kılıçdaroğlu, şunları kaydetti:

"Kadın elinin değdiği her yer güzel olur. Onu hepimiz biliyoruz, Karaman'ı temizleyecek. Bana bir kutunun içinde bir elmas verdi. İçinde 4,5 milyon dolar yoktu. O kutunun içinde 700 bin liralık saat de yoktu. Ama o kutunun içinde Karaman köylüsünün, çiftçisinin alın terini simgeleyen elması vardı.

Siyasetçinin cebini doldurma görevi yoktur, ama Türkiye'de siyasetçi halkı unutuyor, din iman edebiyatı yapıyor, cebini dolduruyor. Milyar dolarlar çıkıyor ortaya ve milletin önüne çıkıp; 'bize karşı darbe yapıldı' diyor. Ne darbesi ya... Biraz da millete darbe yapılsın bari.

Rüşvetin başında olan kişinin adı Recep Tayyip Erdoğan’dır. Her olayda bir bana dava açardı iftira atıyor diye. Şimdi tık yok. Çetenin başı diyorum yine tık yok . Çünkü diyecek bir şey yok.

4 bakan mecburen koltuğundan oldu. Fezlekeler neden meclise gelmiyor? Milleti soyan adamın fezlekesi neden meclise gelmiyor?

O 4 bakan yargılanacak, Yüce Divan’da yargılanacak ve millete bunun hesabını verecek.

Sadece 4 bakan mı? Adına Başbakan denilen Başçalan da hesap verecek.

Onun bakanı ne dedi: Sen ne dediysen ben onu yaptım Başbakanım diyor. Söyledi mi söyledi. Onun çete reisi ve başçalan olduğunu söyledi.

Diyorlar ki ‘hesabını sandıkta veririz.’ Yok öyle kaçmak. Bunun hesabı mahkemede verilir. Namuslu adamsan çıkarsın mahkeme önüne benim verilemeyecek hesabım yok. Öyle derse onu alnından öperim, temiz adam bu derim.

Diyor mu? Demiyor. Ben mağdurum diyor. Bu mağdurum işi kabak tadı verdi. Bu Başbakan  2004 yılında 3 bin euro maaşı alıyordu. Gitmiş bir başka ülkenin başbakanına ne kadar alıyor diye sormuş o da demiş 15 bin Euro alıyorum demiş. Gitmiş ben geçinemiyorum demiş gazetelerde çıkmış o zaman.

Şimdi 6-7 bin eurodur. Yemek parası yok, uçak parası yok, eğitim parası yok ne ile geçinemiyorsun
Bunlar kaç lirayla doyacaklar acaba anlayamıyorum.

Bizim bir aile projemiz vardı. Evde oturan kadının hesabına ayda 600 lira yatacaktı. Onurlu bir yurttaş olarak gidip marketten alışveriş yapacaktı.

Bize bu parayı nereden bulacaksınız dediler. 247 milyarla biz 32 yıl ödeme yapabilirdik.

2-3-4 değil 7 gemisi oldu. Gemisi yok gemiciği var diyor. Senin çocuğunun gemileri olabilir, alın teriyle kazanmışsa eyvallah başımın üzerinde yeri var.

Ama yetim hakkı yiyorsa onun karşısında ben varım sözünü veriyorum.

Din iman edebiyatı yapıyorlar. 700 bin liralık rüşvet alıyorlar, o aileyle birleşip özel uçakla Umre’ye gittiler. Haram parayla Umre olur mu?

4,5 milyon doları götürün dağıtın millete, her eve verin bakalım. Niye yapmıyorsunuz?

Çocukları zengin oldu, 7 göbeği zengin oldu, köşeyi döndüler. Şimdi 'darbe yapıldı bize' diyorlar. Darbe yapıldıysa bu millete darbe yapıldı, bu milletin kesesine, cebine darbe yapıldı. Tüyü bitmemiş yetimin hakkı yendi.

Beni çok eleştirebilirler. Kızabilirler de ama şunu söyleyemezler; 'Kemal Kılıçdaroğlu kul hakkı yedi' diyemezler.

Biz Türkiye'ye temiz siyaseti vadediyoruz. Güzel bir siyaset vadediyoruz. Herkesin mutlu olduğu bir Türkiye'yi vadediyoruz. Kavganın, dövüşün olmadığı, siyasetçilerin birbirleriyle halka hizmet yolunda yarıştıkları Türkiye'yi vadediyoruz. Kendi cebini dolduran siyasetçiyi değil halkın cebini dolduran siyasetçiyi, bir geleneği vadediyoruz. Biz 90 yıllık geleneğimizle güzel bir Türkiye vadediyoruz."

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.