Hrant Dink Cinayeti Sırasında İstanbul Emniyeti İstihbarat Müdürü Olan Ali Fuat Yılmazer Emekliliğini İstedi
Emeklilik dilekçesini bugün veren Ali Fuat Yılmazer, "Emekli olmaya mecbur kaldım, dava açacağım" dedi.
Yakın geçmişte Ergenekon Davası'nın "beyni" kabul edilen, uzun süre kamuoyunun gündeminde yer alan Polis Başmüfettişi Ali Fuat Yılmazer, bugün emeklilik dilekçesi verdi.
Radikal’den İsmail Saymaz'a konuşan Yılmazer, dilekçe verdiğini doğruladı.
Yılmazer, “Bana yönelik tutumdan dolayı mecbur kaldım. Emekli olmaya mecbur bırakılmış durumdayım. Zaten emekli olduktan sonra davalar açacağım“ dedi.
Yılmazer, uzun bir süre İstanbul Emniyet Müdürlüğü’nde istihbarattan sorumlu müdür yardımcılığı görevini yürütmüştü.
Hrant Dink cinayeti sırasında İstanbul İstihbarat Müdürü Ali Fuat Yılmazer’di. Yılmazer Dink cinayetiyle ilgili olarak en son davanın sanığı Erhan Tuncel tarafından da suçlanmıştı.
Yılmazer, OdaTV Davası’ndan sonra görevinden alındı ve polis başmüfettişliğine atandı.
Yılmazer en son atama furyasında Tunceli'ye atanmıştı.

YORUM YAZIN