Header Ads

Dışarıdaki Gazeteciler: Ölüm Haberi Yapmak İstemiyoruz

Dışarıdaki bir grup gazeteci 1 günlük bir açlık grevi ile cezaevlerinde yüzlerce tutuklu ve hükümlünün açlık grevi karşısında, "Ölüm haberi yapmak istemiyoruz" mesajı verecek. Ölüm haberi yazmak ve okumak istemeyen herkesi de desteğe çağırıyorlar. İşte açıklamaları:

"Açlık grevleri 49. gününde.

"İnsanların gün gün ölüme yürümesini daha önce de izlemiş gazeteciler olarak, ölüm haberi yapmak istemiyoruz.

"Yanlış anlamayın;

Çağrımız, direnişçilere değil. Amacımız onlara “bırakın, vazgeçin” demek değil.

"Çağrımız, direnişçilerin taleplerini yönelttiği yetkililere. Cumhurbaşkanı, başbakan, adalet bakanı, içişleri bakanı... Açlık grevinin durmasının koşullarını yerine getirecek olanlara. Talebimiz bir an önce adım atılmasıdır.

"Biz gazeteciler, bu çağrıyı dillendirmek, sesimizi kamuoyuna ve yetkililere duyurmak, “Ölüm haberi yapmak istemiyoruz” demek için 1 Kasım Perşembe’den itibaren bir günlüğüne Galatasaray meydanında açlık grevindeyiz.

"Hem gazetecileri hem de ölüm haberi okumak istemeyen herkesi yanımıza bekliyoruz.

"1 Kasım Perşembe, Galatasaray meydanı

Eylem saati: Perşembe 19:00/Cuma 21:00

Basın açıklaması: Perşembe 20:00"

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.