TivitGünlüğü (23 Şubat)
Yusuf Kurçenli bu dünyadan ayrılırken bize bir kez daha "iyi insan" olmanın erdemini hatırlattı. öğleden beri belgeselde söyledikleri çıkmıyor aklımdan.."Biz
çocuklarımıza eski zaman masalcıları gibi erdem bildiklerimizi öğrettik. zaman o kadar değişmişti ki onlar duvara tostladılar."çocuklarım içeride oynuyorlar. "vicdanlı, iyi insan" olmaları tek dileğim duvara toslayacaklarını bile bile.. (@elifilgaz)
4+4+4 nedir? Üç çocuk yapın, üçünü de 4 yıl okutun. Sonra birini kocaya verin, birini fabrikakaya, birini de sokağa salın, ekonomi şenlensin. (@SONSAYI )
Çoğunluk milli manevi değerlerine bağlı otoriter kalkınmacı idareden memnun. Gerisi de ya memnun olsun ya da fazla konuşmasın. (@ozgurmumcu)
Kazdağlarında yine halk kazandı. Kızılema köylüleri de altıncı şirketlerin ÇED toplantısı yapmalarına izin vermedi. Köyde şu an şenlik var.. (@ozer_akdemir )
Futbolcusu olmayan şikeli şike davası. Sanık sandalyesine bir top koysunlar anlatsın. Artık bu komedilere fanatikler dısında inanan var mı? (@metecubukcu )
Aziz Yıldırım: 105 yıllık kulübü yargılıyorsunuz 15 dakikada nasıl savunma yapayım! Hakim:-15 dakikada bitir yoksa 3 ay sonrasına gün veririm! (@enginbas )
Aziz Yıldırım'la yaptığı suç unsuru içermeyen telefon konuşması tapelenip basına sızdırılan MİT İstanbul Bölge Bşk. İN görevden alınmış! (@hilmihacaloglu)
H.Şükür, yorumculuk yapması için,'Beyefendiye sorulmuş, gerisi lafügüzaf' demiş. Doğru. Kanun falan yok zaten artık, sadece 'beyefendi' var. (@sicevis)
Hakan Şükür zamanın ruhunun tezahürüdür.Dindar görünümlü sekuler,mütevazı görünümlü narsist,kanaatkar görünümlü tamahkardir.. (@nobasaran)
Savunma Bakanı coşmuş. 100 adet F-35 savaş uçağı alınacakmış. Liberallerin askeri vesayet eleştirisi galiba silahlanma bütçesini kapsamıyor. (@itaatsiz)
NATO kültürel zenginlik getirir diyen Savunma Bakanı NATOnun yalnızca askeri değil kültürel zihin inşasıyla da alakalı olduğunu itiraf etmiş. (@gxl__)
İnönü Stadi'ndaki tezahürata bak.. "Bizi bıraktın ya,Allah razı olsun..Türk futboluna da büyük gecmis olsun" (@firatgunayer)
Japonya'nın kıyılarından 400 mil uzakta nomalin 1000 kaı radyasyon ölçülmüş. (Mersin'de bir kaza olursa Antalya'da denize zor girersiniz). (@ozzgurbuz)
28 Şubat belgeselinde bundan da bahsediyorlar mı? (@semioticus )
Meyhaneye gitmeyin demiyorum, gidin ama bari hepiniz aynı meyhaneye gitmeyin. (Bu haftaki Penguen'den) (@musmulafaruk)
4+4+4 nedir? Üç çocuk yapın, üçünü de 4 yıl okutun. Sonra birini kocaya verin, birini fabrikakaya, birini de sokağa salın, ekonomi şenlensin. (
Çoğunluk milli manevi değerlerine bağlı otoriter kalkınmacı idareden memnun. Gerisi de ya memnun olsun ya da fazla konuşmasın. (
Kazdağlarında yine halk kazandı. Kızılema köylüleri de altıncı şirketlerin ÇED toplantısı yapmalarına izin vermedi. Köyde şu an şenlik var.. (
Futbolcusu olmayan şikeli şike davası. Sanık sandalyesine bir top koysunlar anlatsın. Artık bu komedilere fanatikler dısında inanan var mı? (
Aziz Yıldırım: 105 yıllık kulübü yargılıyorsunuz 15 dakikada nasıl savunma yapayım! Hakim:-15 dakikada bitir yoksa 3 ay sonrasına gün veririm! (
Aziz Yıldırım'la yaptığı suç unsuru içermeyen telefon konuşması tapelenip basına sızdırılan MİT İstanbul Bölge Bşk. İN görevden alınmış! (
H.Şükür, yorumculuk yapması için,'Beyefendiye sorulmuş, gerisi lafügüzaf' demiş. Doğru. Kanun falan yok zaten artık, sadece 'beyefendi' var. (
Hakan Şükür zamanın ruhunun tezahürüdür.Dindar görünümlü sekuler,mütevazı görünümlü narsist,kanaatkar görünümlü tamahkardir.. (
Savunma Bakanı coşmuş. 100 adet F-35 savaş uçağı alınacakmış. Liberallerin askeri vesayet eleştirisi galiba silahlanma bütçesini kapsamıyor. (
NATO kültürel zenginlik getirir diyen Savunma Bakanı NATOnun yalnızca askeri değil kültürel zihin inşasıyla da alakalı olduğunu itiraf etmiş. (
İnönü Stadi'ndaki tezahürata bak.. "Bizi bıraktın ya,Allah razı olsun..Türk futboluna da büyük gecmis olsun" (
Japonya'nın kıyılarından 400 mil uzakta nomalin 1000 kaı radyasyon ölçülmüş. (Mersin'de bir kaza olursa Antalya'da denize zor girersiniz). (
28 Şubat belgeselinde bundan da bahsediyorlar mı? (
Meyhaneye gitmeyin demiyorum, gidin ama bari hepiniz aynı meyhaneye gitmeyin. (Bu haftaki Penguen'den) (



YORUM YAZIN