Grevleri Ertelenen Şişecam İşçileri Yarın Ankara'da
Şişecam işçileri, grevlerinin erteleme adı altında yasaklanmasını yarın Ankara'da protesto edecek.
Bakanlar Kurulu, Kristal-İş Sendikası'nın 10 fabrikada 5800 işçinin katılımıyla sürdürdüğü grevle ilgili, 8. gününde erteleme kararı vermişti.
Grevin, patronların istediği üzerine AKP Hükümeti tarafından yasaklanması, büyük tepki çekmişti.
İşçiler, tepkilerini sürdürüyor. Kristal-İş üyeleri, yarın saat 14.00'da Milli Kütüphane önünde toplanarak Çalışma ve Sosyal Güvenliği Bakanlığı'na yürüyecek. Şişecam işçileri, eylemlerine destek çağrısında bulundu.

YORUM YAZIN