Header Ads

Gezi Parkı'nda 'Gezi Forumu' Yapıldı


Gezi Parkı'nda forum yapıldı.

21.30'da başlayan foruma çok sayıda kişi katıldı.

Parkta polis olmadığı için forum sakin bir havada geçti.

Forum gece 12.30'a kadar sürdü.

Notlar:

Bir Bedaş işçisi salı günü saat 16.00'da Talimhane Simit Sarayı önünde işten atılmalarla ilgili eyleme davet etti.




(ayrıntılar gelecek)

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.