Adana'da Akkapı Mahallesi'nde Toplanan Kitleye Polis Müdahalesi
Adana halkı, Antakya Armutlu'da önceki yaşanan polis saldırısını protesto etmek için yürüyüş düzenledi. Akşam saatlerinde yapılan yürüyüşe Güney Yıldızı civarında polis gaz bombası ve tazyikli su ile saldırdı. Saldırısı sonrası barikat kuran halk, polisle çatıştı.
Güncelleme 01.30
Akkapı'da durum sakin.
Güncelleme 00:30
sendika.org'un aktardığı bilgiye göre, polis Akkapı'dan çıkmak zorunda kaldı. Mahalle komitesi polis saldırısı üzerine bir açıklama yaptı.
Güncelleme 23:27
Polis saldırısı sırasında bir kişi ses bombaları nedeniyle yaralandı. Mahalle halkı yaralıları evlerine alarak yardım ediyor. Saldırıların ardından çok sayıda mahalleli de evlerinden çıkarak eyleme katıldı.
Güncelleme 22.00
Adana halkı Atatürk Parkı'na doğru yürümek üzere Akkapı Mahallesi'nde bir araya geldi.
Yürümek isteyen yüzlerce kişinin önü üç adet TOMA ve çok sayıda polis tarafından Akkapı Mahellesi çıkışında kesildi.
Halk polisin yolu açmaması üzerine TOMA'ların üzerine doğru yürüyüşe geçti.
Polis yürümek isteyen halka tazyikli suyla saldırdı.
Saldırı şiddetli bir şekilde devam ediyor. Halk saldırıya karşı barikat kurmaya başladı.
(Başka Haber/etha/soL)


YORUM YAZIN