Header Ads

Antalya'da Polisten Öğrencilere Otoparkta İşkence (Video Haber)



Antalya’da üniformalı polislerin Gezi Parkı eylemlerine katılan 3 gence Antalya Büyükşehir Belediyesi kapalı otoparkında uyguladığı şiddete ilişkin ortaya çıkan görüntüler inceleme altına alındı.

Antalaya’da Gezi Parkı eylemlerine katılan üç gence 2 Haziran gece saat 02.40 sularında Antalya Büyükşehir Belediyesi kapalı otoparkında üniformalı polislerin uyguladığı şiddete ilişkin ortaya çıkan görüntüler tüm Türkiye’de bomba etkisi yarattı. Görüntülerin ortaya çıkmasını sağlayan Çağdaş Hukukçular Derneği’nin (ÇHD) Genel Başkan Yardımcısı Münip Ermiş, görüntülerle ilgili suç duyurusuna hazırlandıklarını söyledi.

İHBAR ALMIŞTIK

Gezi eylemlerine katılan kişilere yönelik müdahaleler sonrası birçok kişinin Antalya’da gözaltına alındığını dile getiren Ermiş, “Söz konusu otoparkta birçok gencin feci şekilde dövüldüğü ile ilgili haberler almıştık. Bu haberler doğrultusunda avukat arkadaşımız otopark yönetiminden resmi yazı ile görüntüleri istedi. Böylece bu vahşet anları ortaya çıktı” dedi.

İŞKENCE SUÇUNUN FAİLLERİ

Olaya karışan 17 memur tespit edildiğini dile getiren Ermiş, “Görüntülere yansıyan polislerin tamamı işkence suçunun failidir. Oradaki çocuklar teslim olmuş, direnmemiş, şiddete karşılık dahi vermemiştir. Buna rağmen kendileri feci şekilde dövülmüştür. Burada her şeyden öte insanlık suçu işlemiştir. Şu anda o çocukların akıbetlerini, kimlik bilgilerini tespit etmeye çalışıyoruz” diye konuştu.

GÖRÜŞME SÜRÜYOR

Öte yandan görüntülerin ortaya çıkması ile birlikte alarm durumuna geçen Antalya Emniyet Müdürlüğü’nde görüntüler incelemeye alındı. Antalya Valisi Sebahattin Öztürk tarafından makamına davet edilen Emniyet Müdürü Mustafa Sağlam Antalya Valiliği’ne bulunuyor. Sağlam’ın Vali Öztürk’e üniformalı polislerin karıştığı şiddet görüntüleri hakkında bilgi verdiği öğrenildi.

Video: Münip Ermiş

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.