Ege Üniversitesi'nde Solcu Öğrencilere Yapılan Satırlı Saldırı Protesto Edildi
Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı önünde bir araya gelen öğrencilerönce Tıp Fakültesi Dekanlığı önünde bir açıklama yaptı ardından yolu trafiğe kapatarak Ege Üniversitesi Rektörlüğü’ne yürüdü.
Öğrenciler, saldırıların polis ve rektörlük işbirliği ile gerçekleştiğini duyurdu.
Öğrenciler ilk açıklamalarını Tıp Fakültesi Dekanlığı önünde yaptı.
Dün gerçekleşen saldırıların yönetimin gözü önünde yapıldığını aktarıldı ve saldırıların polis ile üniversite yönetimi işbirliği içerisinde gerçekleştiği söylendi.
Dekanlıktaki açıklamanın ardından öğrenciler, yolu trafiğe kapatarak Ege Üniversitesi Rektörlüğü’ne yürüdü.
Yürüyüşe Eğitim Sen, SES, Devrimci Sağlık-İş ve Halkevleri üyeleri de destek verdi.
Rektörlük kapısı önünde bir açıklama yapan öğrenciler saldırıların rektörlük ve polisin işbirliği ile gerçekleştiğini söyledi.
Basın açıklamasının ardından eylem son buldu.
Dün, Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde 10 kişilik bir grup satır ve sopalarla devrimci yurtsever öğrencilere saldırmıştı. Saldırı sonucunda bir öğrenci yaralanmıştı.
(sendika.org)

YORUM YAZIN