Ahmet Şık: Bu Komployu Kuranların Yargılanmasını İstiyorum
Gazeteci Ahmet Şık, Skyturk360'da yayımlanan Hilmi Hacaloğlu'nun sunduğu 'Şimdi Söz Sizde' programına katıldı.,
İşte Şık'ın açıklamaları;
"Açlık grevleri için siyasi ve insani bir çözüm bulunması gerekiyor."
"Yüzlece insan kendini ölüme yatırmış, buna bir çözüm bulunmalı."
"TÜBİTAK'ın Odatv davası için hazırladığı 2. rapor ilkinden daha anlaşılmaz."
"Bu komployu kuran devletin içinde bir çete. Bu çetenin Gülen cemaati kaynaklı olduğunu düşünüyorum."
"Cemaate karşı değilim. Herkes inancını serbestçe yaşamalı."
"Fakat cemaat içinde yer alıp çete faaliyeti yürüten kamu görevlileri var."
"Bir aracı vasıtasıyla cemaatle görüştüm. Tutuklanmam dolayısıyla Fethullah Gülen'in çok üzüldüğünü söyledi."
"Ben de 'madem öyle Fethullah Gülen bir açıklama yapsın' dedim. Açıklama yapamaz dendi."
"Bir iyilik hareketi olduğunu söyleyen cemaat neden orduda ve yargıda kadrolaşmayı bu kadar önemli buluyor?"
"Bu ülkede geleneksel olarak her iktidar birilerini fişliyor."
"Kitapta iddia ettiğim şeyler yalansa bana dava açsınlar. Fişleme kayıtlarının soruşturulmasını istiyorum."
"Ergenekon örgütüne üye olmadan örgüt adına faaliyet yürütmekle suçlanıyorum..."
"Kimsenin haddine değil bana talimat vermek. Ben bağımsız gazeteciliğe her zaman önem veririm."
"Gazetecilik cesaret ister. İktidarlar değişse de bu ülkede anlayış değişmiyor."
"Mesele sopayı kimin tuttuğu değil, sopanın kendisi."
"Bizi tutuklayan savcı çok büyük hukuk katliamlarına imza atmış birisidir."
"Açıklayamayacağımız deliller var demişlerdir."
"13 imzasız word belgesi, 212 haber ve yorum, 247 telefon görüşmesi ve yayınlanmamış kitaptan oluşuyor deliller."
"Gazete haberleri delil olarak gösteriliyor. Hüseyin Gülerce'nin yazısı bile suç delili..."
"Ortada bir suç yok ve gazeteci arkadaşlar 22. aylarını dolduruyorlar içeride."
"Kanaat üstüne hüküm giydiren bir anlayış var."
"Bu Tutuklu Öğrenciler ve KCK davalarında da böyle..."
"Polis-yargı eli ile faşizan bir sistem oluştu."
"Tahliye olduğumda ilk zamanlar çok sevindim. 16. adımım vardı artık..."
"Ama ben utanıyorum dışarıda olduğuma. İnsan özgür olduğu için utanır mı..."
"Kozinoğlu'nun cezaevinde ölümünü karanlık buluyorum."
"Haklı olduğum bir durumda hiçbir zaman kavgadan kaçmadım, bu sefer de kaçmayacağım."
"Fenerbahçe davası da haksızlıklar barındırıyor."
"Tandoğan Meydanı'nda 'Ordu Göreve' pankartı açanlara Ergenekon savcıları dahil kimse dokunamadı..."
"Irkçı,darbe çığırtkanlığı yapan Türk Solu dergisi çevresinin gerçekten mercek altına alınmasını istiyorum."
"Tehdit almadım, dinlenildiğimden ise kuşkum yok."
"Hepsi birbirinden değerli 5 avukatıma minnettarım."
"Dışarıdaki Gazeteciler adıyla örgütlenen ve mücadeleye devam eden arkadaşlarımın çabasını çok değerli buluyorum"
"İnsanlar KCK basın davasını da mutlaka takip etmeli."
"Bu süreç içinde kırıldığım insanları söylemeyeceğim, onlar kendilerini biliyorlar."
"Kimin dost, kimin hain olduğunu öğrendik."
"Hayata Dönüş operasyonu için sadece Ertuğrul Özkök değil tüm basın suçlu."
"Ben Birgün'de köşe yazarlığı değil muhabirlik yapacağım."
"Çetelere karşı bir insanım ve bu komployu kuranların yargılanmasını istiyorum."
"Kimseye gazetecilik öğretmek kimsenin haddi değil."
"Gönlümden geçen bütün gazetecilerin tahliye olması."
"İnsanlar kendilerini açlık grevi yaparak ifade etmeye çalışıyorsa sistemi sorgulamak gerekiyor."
(Skyturk360 twitter hesabından alınmıştır)

YORUM YAZIN