Header Ads

Başbakan Erdoğan: Açlık Grevcilerinden Aç Kalan Falan Yok. Az Ya da Çok Bir Şeyler Yiyip İçiyorlar.


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Çankaya Köşkü'nde yapılan 29 Ekim Resepsiyonu'nda gazetecilerin açlık grevlerine dair sorularını yanıtladı.

Erdoğan, "Aç kalan falan yok. Az ya da çok bir şeyler yiyip içiyorlar"" dedi.

Müdahale sinyali

Erdoğan ayrıca "Gerektiğinde müdahale edilir" de dedi.

Gül çağrı yaptı

Cumhurbaşkanı Gül de, "Buradan bitmesi için çağrıda bulunuyorum çünkü problemleri derinleştiriyor. Bugün herşey Türkiye'de konuşulabiliyor. Konuşma özgürlüğü olmasa baskıya böyle şeylere cesaret edilebilirdi. Ama herşey konuşularak çözülebilir" diye konuştu.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.