Header Ads

Elektrik Dağıtım Özelleştirmesinin İlk Faturası Hacıbektaş'a Kesildi

Hacıbektaş Belediye Başkanı Ali Rıza Selmanpakoğlu, belediyenin MEDAŞ'a olan yaklaşık 260 bin TL tutarındaki borcu yüzünden ilçeye su dağıtan su motorlarının elektriği kesildiği için Hacıbektaş halkının susuz kaldığını söyledi.

MEDAŞ’ın, borç nedeniyle belediye hizmet binası ile araç bakım ve onarımlarının yapıldığı kademenin de elektriklerini kestiğini kaydeden Selmanpakoğlu, "Kasten, planlı bir şekilde bilerek Hacıbektaş’ı Kerbela’ya çevirdiler. İlçeye içme suyu dağıtan su motorlarının aylık elektrik masrafı 30 ile 33 bin TL arasında. Belediyemizin ise böyle bir geliri yok. Daha önce nasıl borçlarımız varsa bölüm bölüm ödüyoruz, onu da taahhüt ediyoruz. Elimizde imkan oldukça ödüyoruz. Fakat şu anda çare de yok, o borçlar kısmen devam edecek. Ancak onun haricinde Hacıbektaş’ta hiçbir borcu olmayan belediye binasının elektriğini çarşamba günü kestiler. Toplam 260 bin TL civarında borcumuz var.

Araç bakım ve onarım yaptığımız kademenin elektriğini kestiler. 16 Ağustos öncesinde ’su motorlarının bulunduğu yerde tamirat yapıyoruz’ diye bir hafta elektrik kestiler ve Hacıbektaş’ı susuz bıraktılar. Hacıbektaş şenliklerinin yapıldığı gün olan 16 Ağustos 2010 tarihinde de elektriği verdiler. Şimdi de tamamen su motorlarının elektriğini kesitler."

Selmanpakoğlu, yarın saat 10.00’da Hacıbektaş’ta bir basın toplantısı ve yürüyüş yapacaklarını da açıkladı.

İlçe halkı ise bazı mahallelerde bulunan çeşmelerden su ihtiyacını karşılıyor.

Kaynak: AA

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.